Thursday, January 21, 2010

नर रे नारायण री देह बणाई | अरे नुगरा मत कोई रेवणा जी ||

नर रे नारायण री देह बणाई |
अरे नुगरा मत कोई रेवणा जी ||
नर रे नारायण री देह बणाई |
अरे नुगरा मत कोई रेवणा जी ||
नुगरा मनक तो पशु रे बराबर |
उणका संग मत करना जी ||
नुगरा मनक तो पशु रे बराबर |
अरे उणका संग मत करना जी ||
राम रे भजन मैं हाल मेरा हंसा |
इण जग में जीवणा थोडा रे हा हा हा ||

अरे नर रे नारायण री देह बणाई |
अरे नुगरा मत कोई रेवणा जी ||
नर रे नारायण री देह बणाई |
अरे नुगरा मत कोई रेवणा जी ||
नुगरा मनक तो पशु रे बराबर |
उणका संग मत करना जी ||
नुगरा मनक तो पशु रे बराबर |
अरे उणका संग मत करना जी ||
राम रे भजन मैं हाल मेरा हंसा |
इण जग में जीवणा थोडा रे हा हा हा ||

अरे
अडारे वरण री गायों रे दोरावु |
ओ एक वार दन में लेवणा जी ||
अडारे वरण री गायों रे दोरावु |
ओ एक वार दन में लेवणा जी ||
मथे मथे ने माखन लेणा |
ओ वर्तन उजला रखना जी ||
मथे मथे ने माखन लेणा |
ओ वर्तन उजला रखना जी ||
राम रे भजन मैं हाल मेरा हंसा |
इण जग में जीवणा थोडा रे हा हा हा ||

अरे अगलो रे आवे अगन स्वरूपी |
अरे जल स्वरूपी रेवणा जी ||
अगलो रे आवे अगन स्वरूपी |
अरे जल स्वरूपी रेवणा जी ||
जाणु रे आगे अजाणु रेवणा |
सुण सुण वचन बोलणा जी ||
जाणु रे आगे अजाणु रेवणा |
सुण सुण वचन बोलणा जी ||
राम रे भजन मैं हाल मेरा हंसा |
इण जग में जीवणा थोडा रे ||
हरी रे भजन मैं हाल मेरा हंसा |
इण जग में जीवणा थोडा रे हा हा हा ||

अरे काशी नगर में रेहता कबीर सा |
वे कोरा काजा भणता जी ||
काशी रे नगर में रेहता रे कबीर सा |
वे कोरा काजा भणता जी ||
सारा संसारिया में धरम चलायो |
वे निर्गुण माला फेरता जी ||
सारा संसारिया में धरम चलायो |
वे निर्गुण माला फेरता जी ||

राम रे भजन मैं हाल मेरा हंसा |
इण जग में जीवणा थोडा रे हा हा हा ||

इण संसारिया में आवणों - जावणो |
अरे बैर किसीसे मत रखना जी ||
इण संसारिया में आवणों - जावणो |
अरे बैर किसीसे मत रखना जी ||
केवे कमाल कबीर सा री लड़की |
अरे फेर जनम नहीं लेवना जी ||
केवे कमाल कबीर सा री लड़की |
अरे फेर जनम नहीं लेवना जी ||
राम रे भजन मैं हाल मेरा हंसा |
इण जग में जीवणा थोडा रे हा हा हा ||

नर
रे नारायण री देह बणाई |
अरे नुगरा मत कोई रेवणा जी ||
नर रे नारायण री देह बणाई |
अरे नुगरा मत कोई रेवणा जी ||
नुगरा मनक तो पशु रे बराबर |
उणका संग मत करना जी ||
नुगरा मनक तो पशु रे बराबर |
अरे उणका संग मत करना जी ||
राम रे भजन मैं हाल मेरा हंसा |
इण जग में जीवणा थोडा रे ||

हरी रे भजन मैं हाल मेरा हंसा |
इण जग में जीवणा थोडा रे हा हा हा ||

No comments: