Saturday, July 25, 2009

ओ म्हारी घूमर छे नखराळी ए माँ

ओ म्हारी घूमर छे नखराळी ए माँ ... (२)
घूमर रमवा मैं जास्याँ
ओ राजाजी घूमर रमवा मैं जास्याँ

ओ म्हारी घूमर छे नखराळी ए माँ ... (२)
घूमर रमवा मैं जास्याँ
ओ राजाजी घूमर रमवा मैं जास्याँ

ओ म्हाने राठोडा री बोली प्यारी लागे ओ माँ ... (३)
घूमर रमवा मैं जास्याँ
ओ राजाजी घूमर रमवा मैं जास्याँ

ओ म्हारी घूमर छे नखराळी ए माँ ... (२)
घूमर रमवा मैं जास्याँ
ओ राजाजी घूमर रमवा मैं जास्याँ ... (२)

ओ म्हाने, रमताने लाडू पैडा दीजे ए माँ ... (३)
घूमर रमवा मैं जास्याँ
ओ राजाजी घूमर रमवा मैं जास्याँ

ओ म्हारी घूमर छे नखराळी ए माँ ... (२)
घूमर रमवा मैं जास्याँ
ओ राजाजी घूमर रमवा मैं जास्याँ ... (२)

ओ म्हाने, पिहरिये री बोली प्यारी लागे ए माँ ... (३)
घूमर रमवा मैं जास्याँ
ओ राजाजी घूमर रमवा मैं जास्याँ

ओ म्हारी घूमर छे नखराळी ए माँ ... (२)
घूमर रमवा मैं जास्याँ
ओ राजाजी घूमर रमवा मैं जास्याँ ... (२)

घेरदार घाघरो, गुलाबदार चुन्दडी ... (२)
म्हाने केसरिया रो रंग प्यारो लागे ए माँ ... (२)
घूमर रमवा मैं जास्याँ
ओ राजाजी घूमर रमवा मैं जास्याँ

ओ म्हारी घूमर छे नखराळी ए माँ ... (२)
घूमर रमवा मैं जास्याँ
ओ राजाजी घूमर रमवा मैं जास्याँ ... (3)

No comments: